sunnuntai 9. lokakuuta 2016

First week in barcelona

Hola!
Ensimmäinen viikko työharjoittelua on jo melkein jo takana. Huhhuh miten nopeasti tämä viikko on mennyt. Opiskelen Helmi liiketalousopistossa, myynti- ja markkinointi puolella ja tulin tänne työharjoitteluun 4 viikoksi. Saavuin Barcelonaan 1.10 lauantaina, ja lentokentältä tulin suoraan residensiaan missä asustelen. Tämä residenssia on tarkoitettu opiskelijoille, ja täällä on vaikka mistä maasta porukkaa. Olen jo saanut muutamia kavereita täältä, keihin olen tutustunu täällä talossa. Tosi kivoja tyyppejä <3
Tämä viikko lähti käyntiin Badalonan koulussa, jossa kävin moikkaamassa espanjalaista opettajaa ja muita opiskelijoita. He lähtivät näyttämään minulle badalonaa, joka on erittäin kaunis paikka. Ranta on upea.Tapasin myös minun mentorini Ariadnan, joka on samassa työssä ku minä.












Työ alkoi tiistaina badalonassa. Teen töitä yrityksessä, joka valmistaa erilaisia näyttöjä. Helmi liiketalousopisto järjesti työpaikan minulle, joten minun ei tarvinnut itse ettiä työpaikkaa.
Työaikani on maanantaista perjantaihin 9-14. Jouduin odottelemaan tiistaina esimiestä reilu tunnin, koska hän tulee aina vähän myöhemmin töihin. Hän on tosi ystävällinen ja mukava mies ja hän on myös kertonut paljon kaikkea mitä kannattaa tehdä barcelonassa. Aloitettiin helpoista jutuista ensimmäisellä viikolla. Ranskalainen yritys halusi yrityksen katalogin ranskaksi, joten käännettiin se yhdessä esimiehen kanssa. Tehtäviini kuuluu myös kontaktoida suomen yrityksiä, koska yritys haluaa päästä suomen markkinoille..Nämä tehtävät alkavat varmasti ensiviikolla.


Olen aivan rakastunut Barcelonaan <3 Täällä tulee paljon käveltyä, ja oon yrittäny kävellä joka päivä ainakin 10 km. On tullut shoppailtua jo jonkin verran, käyty muutamat kerrat jo kattomassa yöelämää muiden erasmus opiskelijoiden kanssa, syönyt hyvin ja nähnyt kauniita paikkoja.
Nyt on aika mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna tehä töitä:)
buenas noches!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti